вівторок, 17 червня 2014 р.

Між ганьбою та лінощами, обираю ганьбу!

Паління не вбиває, вбиває - непаління.

Володіння не вбиває, вбиває - відсутність.

Розпухають від голоду.

Господь простить нам усе, крім бездіяльності та москалізму.

Ми виходимо не стежку війни не від кровожерливості, а від совісті, що розбурхалася.

Важко - тому й шляхетно!

Займатися сексом не важко - скільки у цьому шляхетності?

Секс не робить збочинцем, збоченцем робить його відсутність.

Алкоголь не вбиває, іноді вбиває його відсутність у належний час.

Життя, що триває у нас, може вбити тільки позамежне життя. Те життя, що поза нами, нас вбиває з рушниці та флюїдом.

Організм бореться з організмами, не з хворобами.

Енергетичний світ - єдине, що не має протилежностей.

Він об'єднав, клята курва, Хаос і Порядок.

Тому вершки розбавляють гімном, а гімно вершками не питаючи про наші смаки. Обід комплексний.

Саме тому у цьому світі мають право на існування Путін, Жириновський і Дугін.

Але я звик до ресторанів, а не до столовок. До ресторанів, де немає комплексних обідів, сніданків, вечерь.

І, бл... буду, привчу до цього ту неньку заради якої живу. Якої ганьби мені б це не вартувало.

Заради України я готовий ризикнути душею.

Під чим і підписуюся, Олександр Ярошенко, президент "Фонду Олександра Ярошенка "Народження Нації"

П.С. Доблесні спецслужби спамлять мій мобільник - нічого страшного, я познайомився з купою приємних людей з Луганська, Донецька, Слов'янська.

http://obozrevatel.com/author-column/84562-mizh-ganboyu-ta-linoschami-obirayu-ganbu.htm

Немає коментарів:

Дописати коментар