пʼятницю, 28 березня 2014 р.

Небесна Сотня, я мав там загинути

Небесна Сотня, я мав там загинути, аби не бачити того, що зараз відбувається! Не загинув. Соромно.

Я завжди знав, що побачити Бога й Божу Матір - то найбільше щастя! Я не ціную людське життя.

Чому я не загинув? Були усі можливості й шанси. Чого Господь вимагає від мене?

Я не розміняюсь ані на посади, ані на гроші, але якщо помру негідно, то тільки для людей, не для Господа!

Бо Він один оцінює.

Не мої побратими із Правого сектору, не мої побратими зі Свободи, не мої побратими із Гурту поетів-втікачів "Кульгаве Число".

Не ті люди з Києва, що надавали й надають мені підтримку... якою я користуюсь зрідка і тілько в інтересах України.

Усім їм - повага і респект за життя, яке я не ціную.

Але ... Україна - понад усе!!! - і за цю мрію ми віддамо усі наші останні сили і нищитимо ворогів до останього!

Іван Гонта, провідник загону Котовських Партизанів

2 коментарі:

  1. Небесна сотня, я мав би там загинути, аби не бачити того, що зараз відбувається! Не загинув. Соромно.
    Я бачив людей, які з надзвичайним подихом йшли уперед, я бачив людей які лягали за ради майбутнього, майбутньго не свох діточок (бо тім хто полягли було трошки більш 18 років) майбутнього своєї ДЕРЖАВИ. Я журналіст, та ні, я просто громадянин своєї країни бачив, як найкращи її сини віддавали своє життя заради того майбутнього, яке повинно було наступити після цих самопожертувань.
    АЛЕ ВОНО, ЦЕ МАЙБУТНЕ НЕ НАСТУПИЛО.
    Та воно не наступить ніколи, поки є в країні покидьки, які ціною людського життя приходять до влади, та зразу ж забувають людей яки пожертвували собою ради їхніх амбіцій. Та дійсно, тільки один Господь працює, а наша новенька, або як модно казати "оновлена" влада - замилює очі. Та люди гибли заради цього?
    Ніхочу я мати справу ні з тою ні з цією владою, бо тілки сюртуки помінялися, а паскуди лишились. Я як журналіст залишусь завжди з народом і ПРАВДОЮ, бо інакше липше вмерти. Я громадянин своєї країни, завжди буду на стороні народу, бо Україна понад усє!!! А Україна то є народ!!!

    З повагою, та з щирим коханням до всіх мешканців МОЄЇ КРАЇНИ - Дмитро Урсатьєв.

    ВідповістиВидалити
  2. Котовські Партизани вітають Вас, пане Дмитре! І Вашу щиру чесну громадянську позицію! Ми підтримуємо усі Ваші слова!
    Слава Україні!

    ВідповістиВидалити