четвер, 14 серпня 2014 р.

Між інших він єдиний незрадливий

У Котовську є багато літературно-поетичних об'єднань, але немає віршів!

Єдина людина чиї вірші сміливо можна назвати поезією це пан Сергій Левитаненко.

Як стало відомо КОТОВСЬКИМ ПАРТИЗАНАМ із джерел близьких до поета скоро в житті пана Сергія відбудуться великі зміни.

Тож ми вирішили, що буде доречним надрукувати на шпальтах нашого видання оцей його вірш.

Насолоджуємося!

Ви ще не раз згадаєте про мене
Та весь мій світ хвилюючий і дивний,
Безглуздий світ забутої поеми,
Але між інших він єдиний незрадливий.

Він стати міг також і вашим, та не став,
Його вам було мало чи багато,
Мабуть, погано я вірші писав,
І став для вас я - допустима втрата.

Та, озираючись назад, через роки
Ви скажете: "Я згадувать не смію,
Його гостроти влучні та легкі,
Його холодне серце, серце змія"

Вірш узято із сайту "Дурдом"

1 коментар: