суботу, 16 серпня 2014 р.

Місце кожного справжнього чоловіка на фронті!

Народний депутат фракції «Батьківщина», керівник Управління інформаційної безпеки Національної гвардії України, член наглядової ради 5-го каналу Юрій Стець написав заяву про складання депутатських повноважень. Про це він повідомив на своїй сторінці у  Facebook.

Народний депутат заявив, що хоче продовжити нести службу у складі Національної гвардії України на Донбасі.

«Стосовно мого не голосування за люстраційний законопроект. Моя люстрація відбувається на Донбасі... Два місяці тому мобілізувався в Нацгвардію, вважаю за честь бути її частиною... Три тижні тому написав заяву про складання з себе депутатських повноважень, вважаю, що місце кожного справжнього чоловіка на фронті... Між тим зазначу, що це не може зняти з мене відповідальність за важливі рішення ВР, якщо до моменту голосування законопроекту в другому читанні і в цілому буду виконувати депутатські повноваження, гарантую (вважайте це офіційною заявою) голосування за всі люстраційні законопроекти... Сьогодні в столиці, зайду в апарат ВР з заявою, врахувати мій голос - за... готовий відповісти на конструктивні зауваження... Зустрінемось на сході, вільні АК є.. Миру всім:)», - написав Юрій Стець.

Нагадаємо, що  наприкінці червня Юрій Стець заявив про складання депутатських повноважень в ефірі 5-го каналу. «Наступного сесійного тижня я напишу заяву Турчинову про складання з себе депутатських повноважень. Я обираю Нацгвардію. По факту, я більше часу перебуваю на фронті, ніж у Києві», - сказав Юрій Стець.

Нагадаємо, очолив Управління інформаційної безпеки Нацгвардії пан Стець у червні цього року.

http://www.telekritika.ua/profesija/2014-08-15/97063

Немає коментарів:

Дописати коментар