неділю, 21 серпня 2016 р.

Матуся Чорна: "Я тебя на войну не посылала!"

Мати Ігоря Чорного теж перебуває у злочинній схемі, є складовою ОЗУ (організованного злочинного угрупування) створенного її сином.

Ігор Чорний налагодив постачання контробандних цигарок із Придністров'я в Україну, а матуся Гавс продає їх у Байталах, селі звідки уся ця шлоєбєнь повилазила.

Нещодавно трапилася історія, яка засвідчила, що не тільки Ігор Чорний і його недолюстрований вагітний синок-прокурор Серьйожа є відвертимим сепаратистами. Матуся Чорна-Гавс теж є конченою сєпаркою і злодюжкою.

Хлопець який воював на Сході, учасник АТО, прийшов до матусі Гавс, аби купити пачку цигарок, але у нього не вистачило двох гривень, аби придбати контробандні цигарки у матусі Гавс. Атошник пожартував: "Жіночка, може зробите мені, як участнику АТО, тимчасову снижку. Я потім дві гривні занесу"

І тут матуся Чорна Гавс розверзла свою сєпарську пащеку: "Я тебя на войну не посылала! Вы там русских детей убиваете, вы там наших братьев живьём сжигаете! Будьте прокляты, каратели!"

Атошник побачивши це знавесніле бабисько просто пішов від неї геть. Ну не бити ж жінку, сказав наш побратим.

Побратиме, серед сєпарів жінок немає. Вони усі худоби. У них душі немає. І з ними треба - як з худобами.

І запам'ятай, побратиме, купуючи цигарки у матері Гаріка Чорного. ти фінансуєш терористів на Сході України!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар