четвер, 30 липня 2015 р.

Античний Сєвєроодеськ на Североодесск тудей!

У соціальних мережах з'явилася сторінка "Североодесск тудей". Асоціація з "Раша тудей" наявна, і на погляд КОТОВСЬКИХ ПАРТИЗАНІВ, підкреслюється виразно і дуже дотепно.

І хоча автори сторінки, цитуючи нас, відмовились назвати нас, а вказали "відомий котовський блог", посилаючись на те, що не хочуть робити нам реклами, ми їм "абсолютно бєзвозмездно" рекламу робимо, бо цінуємо усе талановите, незважаючи на те чи подобається це нам чи ні, і чи подобаємося ми їм чи ні.

На наш погляд, автори сторінки працюють у жанрі так званої "аргентинської дурки"!

Працюють на межі пристойності (яка може бути пристойність у знавеснілих) і за межами естетики, але чітко витримуючи стиль!

Вони мають на це право, бо усе визначає художність.

І ось останній їхній твір довів, що з художністю у них усе гаразд. Якщо попередні матеріали були талановиті, то останній сміливо можна назвати шедевральним!

Він нам так сподобався що, враховуючи шалену популярність нашого видання у котовської громади, беззаперечне лідерство!, тим більш у порівнянні з новітнім ресурсом, ми вирішили передрукувати твір "Олімпійські будні (антична комедія)", аби надати йому широку трибуну, щоби більшість котовчан і потенційних виборців змогло ознайомитися з ним.

                                 Олімпійські будні (антична комедія)
Дійові особи:
Кесарь Іванов, він же Зевс реінкарнований
ТС — Богиня грошей і алчності — слєгка пріувядшая Ніхвертіті
Вака — Бог землі і відкатів — старий пєрдун з великими амбіціями
Маньякко Едуардо — ітлійський божок мафії, контрабанди, рекета та наркотиків — хтивий до грошей пройдисвіт
Танюша Дульчук — Богіня мух, гімна та менструацій — чорнорота поцарша на службі у ТС
Янголенко — реінкарнований Діоніс — бог вина і релігійного екстазу — наївний ідеаліст з амбіціями
Синьок — Бог свинства і алкоголізма — жертва богині Люстрації — хтива до грошей потвора
Клім — бог брудних грошей і омани — уособлення велетенського зла
Баба Маша — богіня Кесаря — тупа баба, падка на гроші
МуФарадж — бог спекуляцій і онанізма — хтивий до грошей заморський бусурман
Команданте Бацур — Бог марксізма-ленінізма і алкоголізма — хтива до грошей потвора — блазень Кесаря
Тіоріс — Бог ідиотизма, заступник всіх божевільних
Гояніс — бог всіх хитровиїбаних

Дія перша. Розмова на балконі Кесаря між ним та Бабою Машою

Кесарь: Бабуню, гарний ранок в нас сьогодні!
Чи може хтось в палац заніс нам гроші?
Чи може цей їбучий Вака
Повісився десь там у Красних Окнах?

Баба Маша: Тю, скажете таке, ще й до обіду!
Невже тим поцам можна довіряти?
Прийдеться зараз взяти дупу в руки
І за відкатими піти по кабінетах!

Кесарь: давай, пиздуй, і щоби без долярів
Сюди, на мої очі не трапляла!

Баба маша виходить геть. В двері стукає і не очікуючи відповіді заходить ТС

ТС: Привіт, Старий, живий ще, не зкрутило?
Прокльонами народу і гріхами?

Кесарь: Підйобувати, бля, мене не треба!
Кажи, чого сюди ти завітала!

ТС: Так кажуть всі вже в Сєвєроодеську,
Що знову ти своє їбало
на вибори ці тричі кляті в сраку
Засунув. Правда це, чи міфи?

Кесарь: - Так, правда, що тобі із цього?
Ти ж сама будеш йти по шоколадці
Чому ж і я, Великий Кесарь, бляха
Не можу обиратись з Коломойським?

ТС: Так слухай, йобаний пройдисвіт!
Тебе ми, суку, колись народили -
Тебе і знищимо разом із Вакой!
І будеш ти горіти, як в Хатині.

Дія друга. Тайний кабінет на Вторчорметі. Сидять Вака, Едуардо Маньякко і МуФарадж

Вака: Ну шо, панове чурки й планокури!
Послухайте тепер порядок денний
Чи хоче хтось із вас протистояти
Цим планам Кесаря залізти знову в крісло?

Маньякко: Та не томи вже Вака пропагандой!
Таку я й сам казати вмію.
Кажи одразу, скільки пропонуєш?
А ми вже самі далі розберемось!

Вака: Ну, десь мільйон, гадаю цього досить!
Таких ви грошей не заробите, бариги!
Давайте, хто із вас готовий?
І я вам відслюнявлюю аванси!

МуФарадж (з бусурманським акцентом): - сто штук для цього наркомана,
Ну решту всю мені давай! Бо,
Ти же Вака знаєш,
Що на Маньяці купа карних справ зависло.

Маньякко: Ти не пизди багато ротом!
Я тоже можу дещо розказати!
Як ти, їбуча чурка, десь з Кавказу
Сюди приїхала і ринок, бля, забрала!

Вака дає гроші Маньяці й МуФараджу, а ті сваряться між собою.

Вака закриває за ними двері і сміється.

Вака: Ну і потєшні поци!
Що жид, що чурка — як діти ті малі.
Аби отримати від мене обіцянку —
Розтрощать один одному їбали!

Дія третя. На порозі біля пивної сидить Янголенко і бухає пиво. Повз нього проходить Танюша Дульчук. Нервово зупиняється і починає на нього пиздіти:

ТД: Блядь, ненавиджу! Як можна зранку пити цю водяру?
Блядь, цього бачити не можу! Я зараз напишу статтю в газету!
Чи, бля, попросю когось з своїх панів спалити тобі хату, чи побити!
Чи нахуй намалюю бля на дверях твоїх — свою мєчту — на 30 сантиметрів хуя!

Чи знаєш ти, хто мене пестив? Той буде бля, тебе їбошить!
А пестили мене всі з авторинку! І добра половина Сєвєроодеська...

Дульчук не встигає закінчити, як Янголенко встає, дістає з кішені зпизженний з АТО пістолет-кулемет УЗІ і розряджає в неї всю обойму.

Янголенко: Так буде краще для усіх!
Нехай тебе чорти попестять в пеклі!
А я за тебе допиваю келих!
Під цей дитячий, райський сміх!

А ти іди собі, ступай!
Пиши в чортячу стєнгазету!
Щоб мав папір я для клозету.
Ступай, назад не повертай!

Янголенко тричі хреститься і йде замовляти собі ще келих. На труп злітаються мухи.

Дія четверта. Тайний кабінет у бурсі. За столом сидять Клім і Синьок.

Клім: Я сподіваюся, мій друг, що я інкогніто у цьому місті?
Бо я палитися не хочу напередодні всіх собитій!

Синьок: О, пане (лобизає йому руку), як же так?
Як можна? Звісно, все у тайні!
Давайте всі свої діяння
Кажіть!, а я законспектую!

Клім: Так ось, мене вночі учора
мисль посєтила геніальна.
І я твою кандидатуру
Направив аж до Порошенка!

Синьок: Ой, що ж ви пане натворили?
А як дізняються у Ваки?
Неначе то ж вони із Пєтєй
Тут мутять, в Сєвєроодеську.

Клім: То хай вони собі й гадають,
Що Порох кине за них мазу!
А я хочу тебе поставить!
І всі питання я владнав уже!

Клім простяує конверт з грошима Синьку. Той знову лобизає йому руку.

Дія п”ята. Балкон у Кесаря. Навпроти першобога стоїть Команданте Бацур

КБ: О, Кесарю, солодкий мій владико!
Тобі я новину приніс славетну!
Усі бабулі нашого колгоспу
Тебе будуть любить, як Карла Маркса!

Бо я сказав, що дух його нетлінний
В тобі чудесно відтворився
І ті, хто марить по 2-20 ковбасою,
Той хай за тебе швидко голосує!

Кесарь плескає у долоні і посміхається. У цей час на балкон забігає Тіоріс, обмотаний паском Шахида.

Тіоріс: Не обберетеся! Я чув усе, панове!
І ось нехай ви повиздихуєте, свині!
Бо я вам вірив, а тепер не вірю!
Аллах Акбар! Ідіть у пекло синє!

Тіоріс взриває себе, Кесаря і Команданте Бацура. На звук вбігає Баба Маша. Побачивши розтрощене тіло Кесаря — стрибає із балкона рибкою і розбивається.

Дія шоста. До палацу Кесаря зїжджаються на мерседесі Вака з ТС, на лімузіні Клім, на мопеді Синьок і пішки приходять Маньякко Едуардо з МуФараджем.

На паску Тіоріса вибухає остання вибухівка. Всі гинуть.

Дія сьома. Десь в районі Цукрового заводу. Янголенко п”є пиво. Мухи розтаскують останні фрагменти тіла Дульчучки. У повітрі запах менструацій. Повз цього на вєліку проїжжає Гояніс.

Гояніс: Що ж, друже Янголенко?
Ти знаєш, як все сталось?
З тобою ми удвох остались!
І перемога очевидна! Вона моя!

Янголенко: Як це огидно!

Відвертається від усміхненого Гояніса і йде замовляти пиво. Гояніс сідає на вєлік і заводить “Інтернаціонал”. Янголенко повертається, дістає із другої кішені пістолет “Форт” і з одного постріла завалює Гояніса.

Янголенко: Як би ти, сука, хоч не був би комунякой...
А так... За тебе буду я молитись!

З генделика доноситься "Шоу маст го он". Всі відвідувачі продовжують пиячити і не помічають два трупи на подвіррі і переламаний вєлік. Мабуть, боги не видимі для простих людей.

Янголенко з пивом в одній руці і пістолетом в другій шкандибає в напрямку ставка. Якісь бомж з міськради навздогін кричить , щоби той залишив йому порожню пляшку.

Завіса.

Джерело отут: https://www.facebook.com/severodessatooday/posts/925412620814874

Немає коментарів:

Дописати коментар