суботу, 25 червня 2016 р.

Комплекс неповноцінності тилових щурів - нам до сраки!

Один мій друг на своїй сторінці у ФБ закликав негайно прийняти закон, який би заборонив носіння балаклав та військової форми громадянами України, окрім військових, МВС та спецпідрозділів!

Ось моя відповідь на цю дурню, на це підігравання байдужості більшої частини українського народу.

Я не військовий, не мєнт, не спецпризначенець, я - український солдат-доброволець, я носив, ношу й буду носити військову форму а) тому, що я у цій формі Батьківщину захищав, і вона досі потребує мого захисту, насамперед, від внутрішнього окупанта, б) аби суки пам"ятали, що в країні точиться війна, гибнуть люди, поки вони святкують і бенкетують і мозолитиму нашим подільським, балтським і п.р. сєпарам око, як би їм це не неподобалось! А кого дратує військова форма, хай їдуть на схід України, аби там їм ця алергія минулась!

Стосовно балаклав. Ніколи не носив їх на війні, бо не мав наміру ховати свого обличчя перед окупантом! Я захищаю свою землю! Я на Своїй землі у Своєму праві! А от мєнтам та іншим правоохоронцям, які під балаклавами чинять беззаконня на мирній теріторії, арештовуючи та кидаючи за грати патріотів, рейдеруючи чужий бізнес, розганяючи мітинги націоналістів тощо, носіння балаклав, дійсно, треба заборонити! Солдату балаклава не потрібна, мєнтам - заборонити!


На фото: червень 2016 року боєць ДБ ОУН Янгол з побратимами на похороні побратима Шльоцика, який загинув у бою. Там він був у військовій формі, придбаній волонтерами. Чи йому там треба було у смокінгу з автоматами бігати за логікою деяких провладних панів? Він був похований у військовій формі. Він має на це право!!! Не будучи ані зсушником, ані мєнтом!

www.facebook.com/sasha.yangol

Немає коментарів:

Дописати коментар