суботу, 30 червня 2018 р.

Смотрящий чи не Смотрящий

Були свідками невинної розмови між журналістом та Максимом Максимовим. Поки не була ввімкнена камера, Макс на питання чи є він Смотрящим зробив великі очі й сказав: звичайно, ні. Потім до невеличкої компанії підійшов начальник поліції Григорович, і журналіст попросив на відеокамеру, щоби зафіксувати, Макса підтвердити, що він не є Смотрящим. Макс змовчав. Тоді журналіст сказав, що Макс може заявити, що він є Смотрящий. Ну так то так. Відповіді знову не було отримано.

Так хто ж такий Макс? Хай скаже: я тренер з боксу, я спортсмен і нічого більше за душею не маю, і машинки мені не Понепалюк дарував.

Я до ворів не маю відношення. Чи я маю до ворів відношення. Просто заяви свій статус.

Визначися перед камерою для громади, для людей, серед яких живеш і гроші заробляєш. Однією жопою на двох санках далеко не проїдеш. А керівник поліційного відділку хай почує, хто є найближчим другом його першого зама

Бардак у місті, і вори - не вори, і мєнти - не мєнти...

6 коментарів:

  1. Це він не має? Смішно.

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Так реально мент Конь Максом рулит! Всех и воров ситуация устраивает!

      Видалити
  3. Лес вырубывается,контрабас тянется,фен продаётся)))Максим поц заграницу летает,)а Конь в чимадан слаживает)

    ВідповістиВидалити
  4. А кто это Конь ? Опубликуйте фото, пожалуйста.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Фото Коня публікувалося сотні разів на сайті. Як і факти по злочинах Іванова. Ми не будем о повторюватися вкотре. Читайте попередні матеріали. Починаючи з 2013 року

      Видалити