суботу, 17 жовтня 2015 р.

ОФІГІТИ ВІД БЛЮЗНІРСТВА!

Я і мої агітатори розклеюють мою передвиборчу агітацію. Через годину йдемо, уся зірвана замість неї висить агітація кандидата Понепалюка! Раз, вдруге, втретє, вдесяте!!! Розумієш, що це цілєспрямована політика!

Сьогодні підходжу до сусіднього будинку, уся моя агітація зірвана, висить суцільний Понепалюк!

Бачу його особистого водія, який керує агітаторами! Підходжу, кажу, Олеже, так не робиться! Ваш шеф має потужний фінансовий, партійний, людський ресурс - і ви так підло боретеся із моїми благенькими листівками! Усі бігборди тільки одного кандидата у місті! І навіщо ви зриваєте мої і клеїте свої?! Я ж, коли бачу вашу, клею свою поряд. Не зриваю. Хай народ порівнює, хай народ вибирає!

Нє, клянеться, дивлячись в очі, ми цього не робимо! Я наводжу конкретні факти. - То не ми! - А хто Іванов бігає по місту, зриває мої лістівки і клеїть листівки Понепалюка?

Прибігають його агітатори, що обклеювали мій будинок. Я прощаюся, йду додому! На моєму будинку теж зірвана уся моя агітація, а на її місці висить біло-рожевий Понепалюк! На моєму під'їзді теж! Хлопчики не знали, що там живу я!

Більшого блюзнірства, підступності і брехливості я не бачив!

Мені чомусь здається, і я готовий перехреститися, що кандидат Понепалюк не буде мером!

Немає коментарів:

Дописати коментар