понеділок, 5 жовтня 2015 р.

З миру по гривні - буде нам класний мер!

Виявляється я не можу використовувати власні гроші на свою виборчу та агітаційну компанію, а маю відкрити рахунок виборчого фонду, куди мають переказуватися пожертви на які я можу друкувати агітаційну продукцію,платити агітаторам, знімати офіс для штабу, оплачувати ефіри на телебаченні, публікації в пресі, словом, усі пов'язані з виборчим процесом видатки.
Сьогодні увесь день я бігав по цій темі і врешті-решт відкрив рахунок передвиборчого фонду у Приватбанку і заніс повідомдення про відкриття рахунку виборчого фонду та його реквізити у ТВК. Я - молодець :) Я законослухняний молодець :)
Якщо хтось надумає і збереться кинути копійчину на рахунок, щоби я не виглядав остаточним злиднем на тлі усіх інших кандидатів, я буду вельми вдячний.
Ось його благословенні реквізити: Приватбанк, рахунок № 26436054300447, МВО 328704, валюта UAH (Українська гривня)




https://www.facebook.com/profile.php?id=100009616543577


Немає коментарів:

Дописати коментар