неділю, 21 липня 2019 р.

Хто не ризикує, той не сидить в тюрьмі! Історія Міші Загарії

Буквально вчора ми написали що "Найбільш небезпечним для фальсифікацій в нашому окрузі залишається село Нестоїта". Ми написали "місцевий злодюжка керівник Міша Загорія, який 100 разів безсоромно розтоптав Закон, і те, що президентські вибори у селі пройшли не під дудку Загорії, і цей п'яничка має новими фальсифікаціями реабілітуватися в очах своїх хазяїв"

І буквально на наступний день наші провидчі слова підвердились! У своїй злочинній підлості Загарія перевершив усіх відомих фальсифікаторів і віслюків!

"А ось і відео, де я в селі Нестоїта ловлю за руку фальсифікаторів. Сильна драматургія. Дивіться, маса тонких нюансів. Але попередньо розповім про експозицію цієї драми. Спочатку вони видавали бюлетні навіть без паспорту, на моє зауваження була відповідь: так ми ж тут усі одне одного знаємо, я заперечив, що по закону бюлетні видаються тільки про пред'явленню паспорта. 20 хвилин затишшя людського потоку, і усі стали приходити, виймати з кишені паспорт, показувати, що він у нього є, і ховати назад в кишеню. Я став наполягати, що вони мають паспорт перевірити, "сличить", так сказать. Стали перевіряти. Потім прийшла літня жінка в синій сукні в білий горошок, потребувала бюлетень. Комісія скоса дивиться на мене і каже: "Баба Галя, потрібен паспорт". Баба Галя: "Який паспорт? Я завжди у вас без паспорта голосувала!" Вони: "Баба Галя, ви ніколи без паспорта не голосували" І моргають їй, моргають. Вона ображена пішла. До мене підходить староста Загорія і каже: "Там вас якісь дівчата надвір кличуть". "Дякую" - відповідаю і продовжую пильнувати процес голосування. Хвилин через 20 суне та сама бабуся вже з паспортом, в обгортці ледь не з крокодилячої шкіри. Мене "затерзала ясная уверенность": ну не могла стара так швидко дошкутильгати додому і назад, і ну не може бути в неї такої дорогущої обгортки на паспорті. Тож вмикаю камеру і підходжу до столу. Членкиня бере її паспорт, я стою поряд, розгортає, і я бачу, що це паспорт старости Загорії! Членкиня комісії миттєво захлопує паспорт і тицяє старій. Далі цікавіше. Фільм "Близнюки" відпочиває! Міша Загарія і баба Галя перевершили Шварценегера і Де Віто! Дивіться:



Ненаситний упир Загарія примушує стариків йти на злочини! П-і-д-а-р-а-с!

https://www.facebook.com/oblikomoraletur

https://www.youtube.com/watch?v=IDcaJ9_0es4

2 коментарі:

  1. В данный момент Гончаренко на 3 месте. По 137 в суд пошли от ЗЕ за пересчёт голосов

    ВідповістиВидалити
  2. Везде бардак а в селе и подавно

    ВідповістиВидалити