вівторок, 20 листопада 2018 р.

Горбату свиню навіть м'ясокомбінат не виправить

Чому Піщанський і Конєвщинський нечисть, невиправні худоби, ганебні мафіозники, що ганблять поліцію і роблять інших поліцейських злочинцями? Чому поліцейських Одеської області майже щодня беруть на хабарях СБУшники і прокуратура? Аби зрозуміти читайте матеріал нашого побратима бійця батальйону "Айдар" Аргумента:

Знаєте чим справжні слуги закону, тобто Поліцейські відрізняються від недореформованої Афакофської мусорської псарні, яка тепер теж називається Подліція? Ні? То я вам поясню на конкретному прикладі з власного життя.

Так сталося що в Європейську країну, в який я попросив притулок, я прибув з 70 євро в кишені. Першу ніч переночував у знайомого, другу в притулку Червоного Хреста. Але компанія мені там не сподобалася, хоча все інше добре, кава, їжа, чиста постіль. Хоч і жорсткі правила які наполягають. І я обрав інший шлях, не залежати не від кого. Купив в на 25 євро намет. Спальник взяв у знайомого. Розбив намет в парку. І жив так 2 місяці, поки не заробив грошей і не знав собі кімнату.

Так от. Одної ночі близько опівночі, навколо намету з‘явилися якісь люди які світили ліхтарями і легенько стукали по намету та вимагали вийти. Я відкрив намет і побачив мікроавтобус і цілих дев‘ять поліцейських в повному знарядді та шоломах. Як людина яка була на Майдані та пережила пограбування наших організацій і наше побиття схожими до болі «людьми», я напружився і подумав що зараз знову почнеться. Бо хто я? Бомж. А вони хто - мусорня. А що в нас любить мусорня робити крім як кришувати повій, наркобариг, брати хабарі? Вірно, їх улюблена забава пиздити кийками людей. Часто без приводу. Чисто для задоволення. Ну ви в курсі.

Уявіть яке було в мене здивування, коли до мене звернулися дуже ввічливо і попросили документи. Я показав лист паперу що видали мені коли я здавався на політбіженство. Після перевірки поліцейські декілька разів вибачилися що потурбували мій сон і поїхали. А я забрався в намет спати.

Але через пів години знов хтось світив в намет ліхтарем і стукав. Я знов виліз і побачив вже трьох Поліцейських. Ну думаю повернулися вже тісною комранією і тепер точно дадуть бомжу відірватися. Але вони мене здивували ще більше ніж в перший раз. Вони мені привезли термос кави, печиво, консерви з тунцем і теплу ковдру!!! Один з них, якій говорив англійською сказав: "Це вам особисто від нас. Бо вам, мабуть, тут холодно".

Все було нове з привезеного і я поцікавився, чи то від поліцейського управління такі дарунки? А мені сказали, що то вони самі скинулися і придбали це. Бо вони такі ж люди як я і добре розуміють мої умови. Тому і від чистого серця хотіли допомогти! Щелепа в мене ще довго валялася на землі і очі були дуже великі, мабуть. Ми добре поспілкувалися. Я розповів їм про їх Українських колег. Вони не повірили, здається, і лише сказали наприкінці.

- Чому, раз в вас замість поліції мафія, ви Українці нічого з цим не робите?...


Ви тільки уявіть таке собі у нас! Не можете, знаю. А різниця в відношенні до Людини і Закону! До будь якої Людини! Отаке кіно. Служи і Захищай, сцуко! Ось девіз Поліції, яку не повертається язик назвати Мусорами. Бо в нас ці потвори сповідують принцип Грабуй, Кришуй, Бий і Хабаруй!


За що там стояв Майдан, як нам говорили? Ааааа? Не чую!

Ах да... За Європейській вибір і цінності. Ну от і вип’єм тепер за них стоячи і не чокаючись.

Бо в нас вони мертві.

Автор: боєць сотні "Ведмеді" на Євромайдані, боєць-доброволець батальйону "Айдар" Олександр Золотухін, позивний Аргумент

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005662800947

Також дивіться про злочини подільських поліцейських отут:  https://www.youtube.com/channel/UCvqSN6ZdJ1ye0M1NhZCiKZg/videos

Від Котовських Партизанів: порівняйте, як працюють справжні поліцейські із хамством і злочинами Буляндр, Конєвщинських, Піщанських не раз описаних в публікаціях нашого сайту! Вони скільки завгодно можуть прикриватися безпорадністю то розумовою відсталістю, насправді, вони просто маньяки і злочинці!

Допоки ці нелюди працюватимуть в правоохоронних органах - у країні завжди буде безпредєл і організована злочинність, яку вони самі і очолюють!

Про нові злочини, що скоїли Конєвщинський і Піщанський, в наступних публікаціях на нашому сайті невдовзі буде

Немає коментарів:

Дописати коментар