суботу, 20 січня 2018 р.

У перервах між боями. Висока поезія

Ми публікуємо вірш нашого земляка письменника і бійця-добровольця Добровольчого батальйону ОУН Олександра Ярошенка (Янгола). Вірш присвячений тим Героям 93%, які повернулися додому, і бачать той жах, що створили ми тут, поки вони були на війні, захищаючи нас.

               Усім моїм побратимам присвячую

Я пройду усі пекла і повернусь додому.
Лише вдома я взнаю, що існує утома.
Лише вдома я взнаю, що існує утіха,
Коли над головою - не снаряди, а стріха.

Що зоря надвечірня лише відблиски сонця.
І що шибки повинні бути в кожнім віконці.
Що босоніж, неквапцем, і не дивлячись в ноги,
Можна йти через поле, через ліс, вздовж дороги.

Що собаки тут злії, і розхристані свята.
І останнім ділитись тут не має брат з братом.
Що у льохах тримають не БеКа, а закрутки.
Що права усі мають по закону осьтутки.

Що війна - не робота, не всі баби вродливі.
Що мої побратими для суспільства шкідливі.
Все одно перед домом на коліна я встану.
Воював я за тебе з клятим тим Кацапстаном.


https://www.facebook.com/sasha.yangol

1 коментар: