середу, 4 січня 2017 р.

Олімпійські будні (антична комедія)

Дійові особи:
Кесарь Іванов, він же Зевс реінкарнований
ТС — Богиня грошей і алчності — слєгка пріувядшая Ніхвертіті
Вака — Бог землі і відкатів — старий пєрдун з великими амбіціями
Маньякко Едуардо — італійський божок мафії, контрабанди, рекета та наркотиків — хтивий до грошей пройдисвіт
Танюша Дульчук — Богіня мух, гімна та менструацій — чорнорота поцарша на службі у ТС
Янголенко — реінкарнований Діоніс — бог вина і релігійного екстазу — наївний ідеаліст з амбіціями
Баба Маша — богіня Кесаря — тупа баба, падка на гроші
МуФарадж — бог спекуляцій і онанізма — хтивий до грошей заморський бусурман
Команданте Бацур — Бог марксізма-ленінізма і алкоголізма — хтива до грошей потвора — блазень Кесаря
Тіоріс — Бог ідиотизма, заступник всіх божевільних
Фет Фрумос — бог всіх хитровиїбаних
Анатоль Конєвмишинський — невидимий органами правопорядку і глядачами п'єси покровитель наркомафії на Олімпі


Дія перша. Розмова на балконі Кесаря між ним та Бабою Машою
Кесарь: Бабуню, гарний ранок в нас сьогодні!
Чи може штось в палац заніс нам гроші?
Чи може цей їбучий Вака 
Повісився десь там у Красних Окнах?
Баба Маша: Тю, скажете таке, ще й до обіду!
Невже тим поцам можна довіряти?
Прийдеться зараз взяти дупу в руки 
І за відкатими піти по кабінетах!
Кесарь: давай, пиздуй, і щоби без долярів
Сюди, на мої очі не трапляла!
Баба маша виходить геть. В двері стукає і не очікуючи відповіді заходить ТС
ТС: Привіт, Старий, живий ще, не зкрутило?
Прокльонами народу і гріхами?
Кесарь: Підйобувати, бля, мене не треба!
Кажи, чого сюди ти завітала!
ТС: - Так кажуть всі вже в Сєвєроодеську,
Що знову ти своє їбало
на вибори ці тричі кляті в сраку
Засунув. Правда це, чи міфи?
Кесарь: - Так, правда, що тобі із цього?
Ти ж сама будей йти по шоколадці
Чому ж і я, Великий Кесарь, бляха
Не можу обиратись з Коломойським?
ТС: Так слухай, йобаний пройдисвіт!
Тебе ми, суку, колись народили -
Тебе і знищимо разом із Вакой!
І будеш ти горіти
Дія друга. Тайний кабінет на Вторчорметі. Сидять Вака, Едуардо Маньякко і МуФарадж
Вака: Ну шо, панове чурки й планокури!
Послухайте тепер порядок денний.
Чи хоче хтось із вас протистояти 
Цим планам Кесаря залізти знову в крісло?
Маньякко: Та не томи вже Вака пропагандой!
Таку я й сам казати вмію.
Кажи одразу, скілки пропонуєш?
А ми вже самі далі розберемось!
Вака: Ну, десь мільон, гадаю цього досить!
Таких ви грошей не заробите, бариги!
Давайте, хто із вас готовий?
І я вам відслюнявлюю аванси!
МуФарадж (з бусурманським акцентом): - сто штук для цього наркомана,
Ну решту всю мені давай! Бо,
Ти же Вака знаєш, 
Що на Маньяці купа карних справ зависло.
Маньякко: Ти не пизди багато ротом!
Я тоже можу дещо розказати!
Як ти, їбуча чурка десь з Кавказу
Сюди приїхала і ринок, бля забрала!
Вака дає гроші Маньяці й МуФараджу, а ті сваряться між собою:
Вака закриває за ними двері і сміється
Вака: Ну потєшні поци! 
Що жид, що чурка — як ті діти малі
Аби отримати від мене обіцянку — 
Розтрощать один одному їбали!
Ліричний відступ.
Анатоль Конєвмишинський: Усіх їбав я, і своє начальство! Безсмертний я у підлій цій системі! Усі я правила впізнав, тому усіх в Одесі мав. Усіх купив, усіх продав, я - головний посеред мавп! А тут я зовсім напівбог, мене система береже, і чорт мене не стереже, бо з ним я друг і брат! Всі між собою ворогують, а я — грошенята рахую! Усім слуга, усім холуй...
Дія третя. На порозі біля пивної сидить Янголенко і бухає пиво. Повз нього проходить Танюша Дульчук. Нервово зупиняється і починає на нього пиздіти:
ТД: Блядь, ненавиджу! Як можна зранку пити цю водяру?
Блядь, цього бачити не можу! Я зара напишу статтю в газету!
Чи, бля, попросю когось з своїх панів спалити тобі хату, чи побити!
Чи нахуй намалюю бля на дверях твоїх — свою мєчту — на 30 сантиметрів хуя!
Чи знаєш ти, хто мене пестив? Той буде бля, тебе їбошить!
А пестили мене всі з авторинку! І добра половина Сєвєроодеська...
Дульчук не встигає закінчити, як Янголенко встає, дістає з кішені зпизженний з АТО пістолет-кулемет Узі і розряджає в неї всю обойму
Янголенко: Так буде краще для усіх!
Нехай тебе чорти попестять в пеклі!
А я за тебе допиваю келих!
Під цей дитячий, райський сміх!
А ти іди собі, ступай!
Пиши в чортячу стєнгазету!
Щоб мав папір я для клозету
Ступай, назад не повертай!
Янголенко тричи хреститься і йде замовляти собі ще келих. На труп злітаються мухи..
Дія четверта. Балкон у Кесаря. Навпроти першобога стоїть Команданте Бацур
КБ: О, Кесарю, солодкий мій владико!
Тобі я новину приніс славетну!
Усі бабулі нашого колгоспу 
Тебе будуть любить, як Карла Маркса!
Бо я сказав, що дух його нетлінний
В тобі чудесно відтворився
І то, хто марить по 2-20 ковбасою
Той хай за тебе голосує!
Кесарь плескає у долоні і посміхається. У цей час на балкон забігає Тіоріс, обмотаний паском Шахида.
Тіоріс: Не обберетеся! Я чув усе, панове!
І ось нехай ви повиздихуєте свині!
Бо я вам вірив, а тепер не вірю!
Алах Акбар! Ідіть у пекло синє!
Тіоріс взриває себе, Кесаря і Команданте Бацура. На звук вбігає Баба Маша. Побачивши розтрощене тіло Кесаря — стрибає із балкона рибкою і розбивається.
Дія п”ята. До палацу Кесаря зїжджаються на мерседесі Вака з ТС і пішки приходять Маньякко Едуардо з МуФараджем.
На паску Тіоріса вибухає остання вибухівка. Всі гинуть.
Дія шоста. Десь в районі Цукрового заводу. Янголенко п”є пиво. Мухи розтаскують останні фрагменти тіла Дульчучки. У повітрі запах менструацій. Повз цього на вєліку проїжжає Фет Фрумос.
Фет Фрумос: Що ж, друже Янголенко? Ти знаєш, як все сталось?
З тобою ми удвох остались!
І перемога очевидна! Вона моя!
Янголенко: Як це огидно!
Відвертається від усміхненого Фет Фрумоса і йде замовляти пиво. Фет Фрумос сідає на вєлік і заводить “Інтернаціонал”. Янголенко повертається, дістає із другої кішені пістолет “Форт” і з одного постріла завалює Фет Фрумоса:
Янголенко: Як би ти, сука, хоч не був би комунякой і путінським холуєм...
А так... За тебе буду я молитись!
З генделика доноситься "Шоу маст го он". Всі відвідувачі продовжують пиячити і не помічають два трупи на подвіррі і переламаний вєлік. Мабуть боги не видимі для простих людей.
Янголенко з пивом в одній руці і пістолетом в другій шкандибає в напрямку ставка. Якісь бомж з міськради навздогін кричить , щоби той залишив йому порожню пляшку.
Завіса.

Немає коментарів:

Дописати коментар