понеділок, 18 лютого 2019 р.

На правах реклами! Жопоблок це не боляче!

Я, Ромочка Сеник, депутат облради від Жопоблоку розповім вам рецепт свого успіху.

Подивіться на різницю:


Отаким (пика зліва)  був я до того як став помічником губернатора Скорика , призначеного Януковичем, і членом партії Регіонів, депутатом Одеської облради і пасивним жопоблоківцем. Я писав на своїй сторінці українською мовою і дуже фізично страждав, від того, що я син священника Київського Патріархату  і уродженець Львівщини. Я був ницим гладуном, в мене на обличчі майоріли прищі, скуйовженне волосся лізло в очі і рот, мене не любили дівчата.

Після того, як татко-священник прилаштував мене до жопи Миколи Леонідовича Скорика, через його дружину, я розквітнув (пика праворуч), став гламурним, перетворився на жиголо мачо, зробив собі пробор на голові і пахну нафталіном!

Подивіться на мене і зробіть вибір на користь корисного для здоров'я Жопоблока! Це не спам, не реклама! Гомосексуалізм і бісексуальність роблять вас стильними і сучасними!


Подивіться, як я з мавпи перетворився на гламурну мавпу!



Жопоблок це не боляче!


8 коментарів:

  1. ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Рома - гниль, як і його батько Віталька! Від гнилого кореня гниле виростає!

    ВідповістиВидалити
  3. Урод кончений! Покруч, вилупок!

    ВідповістиВидалити
  4. Манкурт йобаний! Запродацець! Перевертень!

    ВідповістиВидалити
  5. Рома просто пластілін, що його батько з нього ліпить тим він і є. Сказав батько Віталька в жопоблок, значить в жопоблок. А Віталька Сеник розкладає яйці по усіх кошиках, другого свого сина меншого він погнав у націоналісти. Дуже хитрожопа сука цей поп Віталька.

    ВідповістиВидалити
  6. Гламурный колхозник )))

    ВідповістиВидалити
  7. Та Ромочка в жопу довбиться, як і його батько! Звідси і уся кар'єра!

    ВідповістиВидалити
  8. Конченый пидарас Ромочка Сеник, все это знают. Из его жопы Коля Скорик не вылазит.

    ВідповістиВидалити