Ремонт багатостраждальної дороги Подільськ-Балта перетворюється на фінансову аферу і дерибан.
Ще нещодавно проходили акції протесту громадскості із вимогою відремонтувати трасу, яка нагадувала розбомблені дороги Другої Світової. Бо на воюючому Донбасі траси кращі.
Але, як відомо, жодна із українських влад, не робить нічого, на чому не можна вкрасти. І вкрасти чималенькі гроші.
У випадку ремонту траси Подільськ-Балта крадіжки грошей і майна ведуться вже на стадії підготовчих робіт і плануються, на наш погляд, величезні на основних ремонтних роботах.
Що нам надає право це ствержувати і закликати до щільного контролю з боку правоохоронців того що відбувається на цьому фактично будівництві?
На сайті ProZorro розміщена інформація про державний тендер на ремонт 8-ми кілометрів цієї траси. Уявіть собі виграла його фірма, яка запропонувала зробити ремонт 8-ми кілометрів за 204 млн. 390 тис. грн! Це наші гроші з держбюджету!
До відома, дорога Кодима-Балта, яка має відстань 45 кілометрів, обійшлася платникам податків у 200 млн. гривень. А 8 кілометрів дороги Подільськ-Балта, поблизу села Малий Фонтан, обходиться держбюджету у 204 млн. гривень!
Як на наш погляд, тут присутня корупційна злочинна складова!
Бо у відсутність мізків у керівників "Облавтодора", який проводив цей тендер, ми не віримо!
Фірма "Ростдорстрой", яка виграла тендер, за інформацією з наших джерел, належить меру Одеси Генадію Труханову.
Але це ще не все. Субпідрядником у ремонті цих 8-ми кілометрів виступає сумнозвісна "Березовка Агрошляхбуд", яка належить депутату Одеської облради від Опоблоку Князю Хачатряну, основному спонсору одіозного регіонала Миколи Скорика.
Ця фірма неодноразово була помічена на зловживаннях, крадійстві будматеріалів, розкраданні грошей на ремонтах, корупції і неякісно виконаних роботах. І це викликає занепокоєння, бо коли виділенні такі величезні невідповідні до обсягу робіт суми, і запрошується до їх освоєння фірма із сумнівною репутацією, то зловживання неминучі.
До того ж, дороги після ремонтів "Березовка Агрошляхбуд" розвалюються на другий рік.
Далі, вже на стадії підготовки дороги до ремонту почалося воровство грошей і корупція. Ремонтні працівники пропонують місцевим мешканцям навколишніх сел самим рубати дерева на узбіччі собі на дрова. Хоча на зачистку узбіч від дерев перед ремонтом виділені з держбюджету кошти. Тобто, ці кошти йдуть у кишеню ремонтникам! А зачистка узбіч проводиться за допомогою безкоштовної праці селян. Кража і дерибан!
Також, навіть на підготовчому рівні ремонтники не в повному обсязі проводять технічні роботи. Що не відповідає технічним завданням.
Тож, ми вбачаємо, усі ознаки кримінального правопорушення за статею 191 ч.1 КК України (привласнення та розтрата майна і коштів, або заволодіння ними шляхом зловживання службовим становищем) та іншими статтями КК України.
Ми звертаємося до правоохоронців міста Подільська з вимогою відкрити крімінальне провадження по означених у статті фактах, провести перевірку викладених фактів і взяти під свій щільний контроль ремонт дороги Подільськ-Балта.
Тільки таким чином ми можемо уникнути зловживань і злочинів і отримати в результаті якісне покриття і дорогу що проїснує і служитимке людям більше 2 років.
Слава Україні!
П.С. Наші папараці працюють і слідкують за кожним корупціонером і злочинцем!
Ще нещодавно проходили акції протесту громадскості із вимогою відремонтувати трасу, яка нагадувала розбомблені дороги Другої Світової. Бо на воюючому Донбасі траси кращі.
Але, як відомо, жодна із українських влад, не робить нічого, на чому не можна вкрасти. І вкрасти чималенькі гроші.
У випадку ремонту траси Подільськ-Балта крадіжки грошей і майна ведуться вже на стадії підготовчих робіт і плануються, на наш погляд, величезні на основних ремонтних роботах.
Що нам надає право це ствержувати і закликати до щільного контролю з боку правоохоронців того що відбувається на цьому фактично будівництві?
На сайті ProZorro розміщена інформація про державний тендер на ремонт 8-ми кілометрів цієї траси. Уявіть собі виграла його фірма, яка запропонувала зробити ремонт 8-ми кілометрів за 204 млн. 390 тис. грн! Це наші гроші з держбюджету!
До відома, дорога Кодима-Балта, яка має відстань 45 кілометрів, обійшлася платникам податків у 200 млн. гривень. А 8 кілометрів дороги Подільськ-Балта, поблизу села Малий Фонтан, обходиться держбюджету у 204 млн. гривень!
Як на наш погляд, тут присутня корупційна злочинна складова!
Бо у відсутність мізків у керівників "Облавтодора", який проводив цей тендер, ми не віримо!
Фірма "Ростдорстрой", яка виграла тендер, за інформацією з наших джерел, належить меру Одеси Генадію Труханову.
Але це ще не все. Субпідрядником у ремонті цих 8-ми кілометрів виступає сумнозвісна "Березовка Агрошляхбуд", яка належить депутату Одеської облради від Опоблоку Князю Хачатряну, основному спонсору одіозного регіонала Миколи Скорика.
Ця фірма неодноразово була помічена на зловживаннях, крадійстві будматеріалів, розкраданні грошей на ремонтах, корупції і неякісно виконаних роботах. І це викликає занепокоєння, бо коли виділенні такі величезні невідповідні до обсягу робіт суми, і запрошується до їх освоєння фірма із сумнівною репутацією, то зловживання неминучі.
До того ж, дороги після ремонтів "Березовка Агрошляхбуд" розвалюються на другий рік.
Далі, вже на стадії підготовки дороги до ремонту почалося воровство грошей і корупція. Ремонтні працівники пропонують місцевим мешканцям навколишніх сел самим рубати дерева на узбіччі собі на дрова. Хоча на зачистку узбіч від дерев перед ремонтом виділені з держбюджету кошти. Тобто, ці кошти йдуть у кишеню ремонтникам! А зачистка узбіч проводиться за допомогою безкоштовної праці селян. Кража і дерибан!
Також, навіть на підготовчому рівні ремонтники не в повному обсязі проводять технічні роботи. Що не відповідає технічним завданням.
Тож, ми вбачаємо, усі ознаки кримінального правопорушення за статею 191 ч.1 КК України (привласнення та розтрата майна і коштів, або заволодіння ними шляхом зловживання службовим становищем) та іншими статтями КК України.
Ми звертаємося до правоохоронців міста Подільська з вимогою відкрити крімінальне провадження по означених у статті фактах, провести перевірку викладених фактів і взяти під свій щільний контроль ремонт дороги Подільськ-Балта.
Тільки таким чином ми можемо уникнути зловживань і злочинів і отримати в результаті якісне покриття і дорогу що проїснує і служитимке людям більше 2 років.
Слава Україні!
П.С. Наші папараці працюють і слідкують за кожним корупціонером і злочинцем!
Вот суки! На всём воруют! Куда власть смотрит?
ВідповістиВидалитиТам Лёшик Гончаренко грабит! Не упускайте этот факт!
ВідповістиВидалитиРебята, а официальный запрос депутату А.Гончаренко делали? Что ответил?
ВідповістиВидалитиТварі! Дякую Котовським партизанам за підняту тему! Цих тварей треба садити одразу але попередньо примусити зробити гарну дорогу!
ВідповістиВидалитиТруханов і князь, заєбісь! Труханов - гражданін російської федерації, і армяшка подросійска...
ВідповістиВидалитиЛЬОША! нас обіжжають!
Північ одеської області! альо блять!
льооооша, гнида Йобана, ти ж проти Росії, чи як?
І не подавляться, ці тварі, скільки ж можна народ так нагибати...
ВідповістиВидалитиПривет
ВідповістиВидалити