четвер, 19 травня 2016 р.

Повилазили навесні, як сміття з під снігу!

Зовсім кепські справи у колишнього голови Одеської облради, колишнього затятого "регіонала", і по сумістництву родича Льошика Гончаренка, Міші Шмушковича, якщо він вирішив відпіарится на моєму імені. Рівно рік тому він приїздив у наше місто, ну й я його трохи затролив, за те, що він заявив, що червоний прапор - то символ перемоги, що георгієвська стрічка - то чудовий символ, і що його "деди воєвалі"! А потім розмістив відео в інеті.

Бо аж ніяк не можна фрондерствувати і оригінальничати, а в данному випадку блюзнірствувати!, цим регіональним хлопчикам, коли в країні точиться війна і кожного дня на Сході гинуть мої побратими!


Ну Міша, як кожне "горе в єврейській сім'ї", на мене безпрецедентно образився. Намагався робити мені капосці, але в результаті сам набув бумерангом собі лиха, бо розбудив те, що було відносно тихе. Словом, восени він, у тому числі й завдяки моїй "рекламі", програв у політичній площині усе, що тільки можна і навіть зась. Вилетів копняково із друзів Саакашвілі, програв вибори, в грошенятах суттєво втратив тощо. Словом, став нецікавий нікому.

Спочатку він пакував валізи, аби дременути в Ізраїль. Але потім пішов пасти кіз на Чабанці.

Коза, звичайно, добре, її молоко поліпшує колір обличчя, але ж тому хто хоча б посмоктав льодяник влади - западло бути козопасом, коли поряд успішні у політиці однокашники торгують писками на ток-шоу і бажані гості на будь-якому святі халяви. Не ті грошові підйоми на козах, що на політиці. Та й образливо: політичні проститутки завжи з погордою і презиством дивляться на неохайних сільських давалок.

Тож Міша вирішив повернутися до корита.

Міша допетрав, що закони політичного життя і шоу-бізнесу однакові: потужний продюсер та епатаж за принципом: називай мене водолазом, головне, правильно вимовляй прізвище! Ну знайшов собі Міша у якості тла яскраву особистість (мене, бо більше ніц немає!) і зробив фінт вухами у стилі Ксенії Собчак: мовляв, подивіться, який я крутий батяр - нічого не соромлюсь! Тільки дивіться: це ж я, це ж я!



В головному це "горе" помилилося: представляючи його голова Котовської райради назвав його - Шмушкевичем (ну як шапку!) Так він і залишився в пам'яті котовчан Шмушкевичем!!!

Забий на політику, Міша! Коза - це не тільки "ценний мєх"...

https://www.facebook.com/sasha.yangol

Немає коментарів:

Дописати коментар