суботу, 26 вересня 2015 р.

Свій до свого по своє! Голосуй за свого кандидата! За Солдата!

                           На правах політичної реклами


Велика брехня починається з маленької брехні, тому я не казатиму своїм виборцям, що я годуватиму їх з ложечки, що при Радянській владі було усе класно, і що мешканці РФії - братський народ. Натомість я покінчу з корупційними схемами, дерибаном бюджету і буду створювати сприятливий клімат для громадських ініциатив (усіх, крім тих, що мають антидержавний і антинаціональний характер)
Влада мені потрібна не заради влади, а заради реальних перетворень на краще у місті, заради зламу старої феодальної системи.
Тому давати дурні обіцянки сенсу немає. Бо я звик відповідати за свої слова. І того що я не робитиму, я не обіцятиму.
Я з народом у рольові ігри не гратиму. Брехні не буде!



https://www.facebook.com/profile.php?id=100009616543577

Немає коментарів:

Дописати коментар