середу, 20 січня 2016 р.

Сизий сокіл Саакашвілі - тупий байдужий невіглас! (ВІДЕО)

Отакий рівень професіоналізму команди саакашвілі. Півгодини голова райдержадміністрації не міг відповісти на елементарне питання!
На жаль, це відео знімав побратимчик, розгубився і припинив зйомку на найцікавішому місці, коли голова райдержадміністрації Едік Доценко (сизий сокіл саакашвілі ССС) почав нести пургу. А потім перейшов на образи бійця АТО, звинуваючи його у популізмі.
Блін, Едіку, це ти мав сказати своєму шефові! Наче хтось на ньому нажився. Відняв його конверт із чорною щомісячною доплатою. Наче це я змусив його прийняти на високу посаду в райдержадміністрацію невістку голови місцевої БПП за липовим конкурсом! А нормальним людям відмовляти без пояснення. Наче, це я послав вдову загиблого від кулі контробандиста прикордонника! Наче це я заявив привселюдно,що у поважного районного чиновника є справи набагато важливіші, аніж копирсатися у проблемах воїнів АТО! Наче це я змусив його передати землі, дивним чином, тим, хто багато років користувався ними піратським способом! Наче це я бухав привселюдно горілку, а казав, що дегустую вино для продажу в Європу. Наче це я оточив себе сєпарами і строчу доноси на патріотів в облдержадміністрацію. Наче це я туплю в елементарних питаннях.
А питання було дуже просте.


https://www.youtube.com/watch?v=MCqRODUL5Yg

Немає коментарів:

Дописати коментар