суботу, 14 жовтня 2017 р.

Награда знайде героя!

Вітаємо з Днем Захисника України мера Подільська Анатолія Павловича Іванова.

Усім відомо, що Анатолій Павлович не тільки сам стріляв по російським окупантам із "Градів" на Донбасі, не тільки мерз в окопах і знищив власноруч біля 200 (двохсот) російських десантників, але й ще він усіляко допомагає фронту особисто фінансово, із власної кишені.

В інтерв'ю редакції КОТОВСЬКИХ ПАРТИЗАНІВ Анатолій Іванов розповів про свої скромні здобутки:

"Я не займаюся популізмом, як мери інших міст Одеської області і України. Я не віддаю свою "ніщенську" зарплату і надбавки на АТО. Натомість, я віддаю, до копійки, на війну усі свої хабарі і відкати. А це, знаєте, в десятки тисяч раз більше, аніж моя зарплата із надбавками! Усі свої гроші я не просто перераховую на якість там рахунки. Я віддаю їх безпосередньо бійцям на передову. Сам відвозю гроші, а також куплені на них броніжелети, бєрци, каски, форму, рації, продовольство, цигарки, зброю.

Я сам був на війні, воював, тому потреби бійців знаю дуже добре!

Також на війну я жертвую доходи усіх своїх підприємств, легальних і нелегальних, і ще ресторанів Тамари і Альони. І жирові запаси сина Саші. Враховуючи високу якість цього жиру, ним добре взимку бєрци солдатам змазувати. Для каганців теж піде, не чадить.

Тож для фронту я зробив ого-го!

А ми з Томкою і на зарплату з пенсією проживемо! Ми - старі люди, нам багато не потрібно.

Головне - Перемога! І кожен з нас має докласти до неї максимум зусиль! Хтось - гроші, а хтось - здоров'я і життя..."

Отакий скромний непримітний калірований герой наш мер Анатолій Іванов.


Нагадаємо, що на війні у нього був позивний Толян Шакалич. Наводило "леденящий ужас" на окупантів, яким він спуску не давав!

СЛАВА НАЦІЇ! СМЕРТЬ ВОРОГАМ!

П.С. Нам видається, що необхідно вручити Толяну Шакаличу четвертий орден, окрім тих трьох, що він вже отримав за час АТО!

Немає коментарів:

Дописати коментар