вівторок, 15 вересня 2015 р.

Це наш кандидат!!!

ЩО БИ Я ЗРОБИВ, ЯКБИ БУВ МЕРОМ КОТОВСЬКА? (ЦЕ НЕ ПЕРЕДВИБОРЧА АГІТАЦІЯ, А ФАНТАЗІЯ-ТВІР НА ВІЛЬНУ ТЕМУ!)

Перше, що би я зробив, зніс би на Центральній Привокзальній площі пам'ятник Котовському і встановив на цьому місті шибеницю.Справа від шибениці я би поставив гільйотину, а зліва - плаху.

Далі, використовуючи адмінресурс, я би примушував літніх бюджетників щодня разом з онуками приходити з квітами до шибениці і класти квіти біля шибениці.

Молоді одружені бюджетники щодня приходили б до гільйотини разом із дітьми і клали квіти біля гільйотини.

Молоді неодружені бюджетники приходили би парами і клали квіти біля плахи.

Квіти я би купував за власний рахунок.


Далі в дусі побудування хунти у Котовську, я б обклав усіх мешканців, які притримуются сєпарських поглядів і настроїв додатковим податком у розмірі 20 відсотків від зарплати чи доходів бізнесу.

Ці гроші я чесно щомісяця б ділив між патріотами, що були на Майдані чи в зоні АТО.

У школах будут введені 30-хвилинні політінформації по історії визвольного Руху України та вивчення біографій та життя видатних українців (Степана Бандери, Романа Шухевича, Андрія Шептицького, Юрія Липи, Івана Огієнка інших)

Батьки дітей, що не склали іспитів з цих предметів, будуть нести штраф у розмірі трьох місячних зарплат, чи 30% місячних доходів від бізнеса.

Я вимагатиму люстрації усіх котовських суддів, і подам заяву в міліцію, про відкриття проти них карних справ. Буду заохочувати слідчих та інших працівників міліції квартирами із міського фонду для того аби вони провели цю справу ретельно і довели її до логічного суду.

Я знайду в Котовську одного суддю, який погодиться судити і посадити своїх колег за посаду голови Котовського міжрайонного суду. Посаду він отримає.

Я зніму з посад усіх голів комунальних підприємств і призначу на ці посади тих, кто поклянеться мені життям і здоров'ям дітей, що корупційним схемам більше не буде місця на цих підприємствах, і вони перестануть бути "пральнями" для відмива бюджетних грошей. Якщо людина мене обдурить його накаже Бог. Прокуратура і я особисто.

Місто я перейменую в Карательськ, на честь моїх побратимів. Депутати міськради, що відмовляться перейменовувати, будуть змушені познайомитися з моїми побратимами з фронту.

Далі буде... Хунта буде! Вибираємо Ярошенка Олександра Леонідовича мером Котовська на міських виборах 25 жовтня!




Немає коментарів:

Дописати коментар